Allround IT support engineer

Als we zeggen allround, bedoelen we ook echt allround! Fastfix ICT Support B.V. is een ICT-partner die een breed scala aan diensten aanbiedt aan haar klanten. Van reparaties tot het aanleggen van wifi-netwerken en alles daartussenin.

Je zult niet alleen op kantoor werken, maar ook op locatie bij onze klanten. Dit betekent dat we je een uitdagende functie kunnen bieden waarin je alle aspecten van het vak leert. We investeren echt tijd in jou om je dit te leren, maar natuurlijk is het mogelijk om een dagje mee te lopen als je CV voldoet.

over-ons

Verantwoordelijkheden van een support engineer:

– Beheren documentatie klant

– Onderhouden dashboards en systemen

– Aanmaken en beheren licenties

– Aanmaken/ onderhouden van werkplekken, zowel online als offline

– Ondersteunen van klanten telefonisch, remoten en op locatie

– Aanleggen/ onderhouden netwerken, toegangs- en camerasystemen

Wat wij zoeken:

– Een praktisch ingesteld persoon die zowel in een team als zelfstandig kan werken

– Goede communicatieve vaardigheden

– Enige kennis van netwerkapparatuur, MS 365 en Windows

– Rijbewijs B is vereist, aangezien je zelfstandig naar klanten moet kunnen reizen

– Minimaal een MBO ICT niveau 4 diploma.

– Ervaring in technische support is een pluspunt.

– Vloeiend Nederlands sprekend

Wat bieden wij jou?

Bij ons krijg je de mogelijkheid om jezelf verder te ontplooien. We kijken echt naar jouw vaardigheden en competenties, zodat je optimaal kunt presteren.

Je hebt recht op 25 vakantiedagen per jaar (op basis van een 40-urige werkweek).

Daarnaast ontvang je vakantiegeld, een vergoeding voor reiskosten en een telefoonvergoeding.

En niet te vergeten, leuke teamuitjes!

Stuur ons een bericht


    Veel gestelde vragen

    Voor iedereen die voor een vast bedrag geholpen wilt worden met technische klachten hebben wij een passend abonnement. Maar dit is geen lidmaatschap of verplichting, u kunt bij ons altijd terecht zonder abonnement. Voor bedrijven is het een uitstekende manier om de kosten in kaart te houden en verzekerd te zijn van snelle service bij technische problemen. Voor particulieren die regelmatig tegen problemen aanlopen verkort het de tijd dat u geholpen kunt worden, tevens kunnen we uw computer makkelijker bedienen en hoeft u dus bijna niets te doen tijdens de support sessie.
    Jazeker! Voor zowel bedrijven als particulieren hebben wij een uitgebreid verkoop assortiment. U kunt bij ons altijd binnenlopen om samen uw wensen door te nemen, natuurlijk kan dit ook telefonisch of via e-mail. Wij komen vervolgens met een scherpe offerte waar aan alles is gedacht.
    Goede vraag! Als ICT beheerder willen wij een vast aanspreekpunt zijn voor al uw ICT benodigdheden. Heel veel ICT diensten sluiten namelijk op elkaar aan, we kunnen dus extra snel schakelen omdat we alles in eigen beheer hebben. Zo maken we de lijntjes kort, en heeft u overzicht door 1 vast contact voor al uw ICT benodigdheden.