Allround IT support engineer
Als we zeggen allround, bedoelen we ook echt allround! Fastfix ICT Support B.V. is een ICT-partner die een breed scala aan diensten aanbiedt aan haar klanten. Van reparaties tot het aanleggen van wifi-netwerken en alles daartussenin.
Je zult niet alleen op kantoor werken, maar ook op locatie bij onze klanten. Dit betekent dat we je een uitdagende functie kunnen bieden waarin je alle aspecten van het vak leert. We investeren echt tijd in jou om je dit te leren, maar natuurlijk is het mogelijk om een dagje mee te lopen als je CV voldoet.
Verantwoordelijkheden van een support engineer:
– Beheren documentatie klant
– Onderhouden dashboards en systemen
– Aanmaken en beheren licenties
– Aanmaken/ onderhouden van werkplekken, zowel online als offline
– Ondersteunen van klanten telefonisch, remoten en op locatie
– Aanleggen/ onderhouden netwerken, toegangs- en camerasystemen
Wat wij zoeken:
– Een praktisch ingesteld persoon die zowel in een team als zelfstandig kan werken
– Goede communicatieve vaardigheden
– Enige kennis van netwerkapparatuur, MS 365 en Windows
– Rijbewijs B is vereist, aangezien je zelfstandig naar klanten moet kunnen reizen
– Minimaal een MBO ICT niveau 4 diploma.
– Ervaring in technische support is een pluspunt.
– Vloeiend Nederlands sprekend
Wat bieden wij jou?
Bij ons krijg je de mogelijkheid om jezelf verder te ontplooien. We kijken echt naar jouw vaardigheden en competenties, zodat je optimaal kunt presteren.
Je hebt recht op 25 vakantiedagen per jaar (op basis van een 40-urige werkweek).
Daarnaast ontvang je vakantiegeld, een vergoeding voor reiskosten en een telefoonvergoeding.
En niet te vergeten, leuke teamuitjes!
Stuur ons een bericht
Veel gestelde vragen