Zakelijk ICT support
Wilt u een betrouwbare partner voor al uw zakelijk ICT support? Fastfix ICT Support bied flexibele support abonnementen aan zakelijke gebruikers. Zo voorkomen wij eventuele ICT problemen. Mocht er toch iets voordoen, zijn wij voor u bereikbaar.
Met onze ondersteuning worden ICT problemen snel opgelost. Onze abonnementen zijn beschikbaar voor zowel Windows als Apple laptops en computers.
Abonnementen
De abonnementen bestaan uit verschillende onderdelen en we hebben dit opgedeeld in: Brons, Zilver en Goud.
Afhankelijk van welk abonnement u kiest krijgt u de bijbehorende support. Zo betaald u nooit voor iets wat u uiteindelijk niet gebruikt. Daarnaast kunt u onbeperkt gebruik maken van onze hulp op afstand. Dit is fijn als u op het werk niet meer verder kunt met uw werkzaamheden of vragen heeft die u niet zelf kunt beantwoorden. Zo bent u snel weer geholpen.
Meer weten over zakelijk ICT support?
Heeft u meerdere computers of heeft u vragen over zakelijk ICT support? Neem dan contact op met ons zodat we kunnen beoordelen wat het beste bij uw organisatie zou kunnen passen.
- Hoe gaan wij te werk?
STAP
01
Persoonlijk contact
Wij streven naar een persoonlijke aanpak. Pas als wij weten wat u wilt, kunnen wij u ook het beste advies geven. Daarom plannen wij graag een gesprek samen met u.
STAP
02
Gesprek
Samen nemen we een kijkje in uw organisatie. Zodra alles duidelijk is, kunnen wij met onze kennis en geheel naar uw wens een passende ICT omgeving creëren.
STAP
03
Uitvoering
Zodra alles akkoord is, komt de realisatie. Aan de hand wat er is afgesproken, maken wij alles voor u in orde. U hoeft verder niets meer te doen. Wij doen de rest.
ZILVER€45
- Gratis onbeperkte hulp op afstand.
- Géén arbeidskosten bij reparaties.
- Fastfix aangestuurde virusscanner.
- Online backup van maximaal 1tb data.
- Géén voorrijkosten & géén arbeidskosten op locatie.
GOUD€55
- Gratis onbeperkte hulp op afstand.
- Géén arbeidskosten bij reparaties.
- Fastfix aangestuurde virusscanner.
- Online backup van maximaal 1tb data.
- Géén voorrijkosten & géén arbeidskosten op locatie.
- Binnen 8 uur ondersteuning.
Stuur ons een bericht
Veel gestelde vragen
Wat is de reactietijd als je een abonnement neemt?
Dit is afhankelijk van het abonnement en van de urgentie. Wij zullen ieder probleem los bekijken. De meeste gevallen zullen wij op afstand oplossen. Dit kan vaak dezelfde dag, zodat u verder kunt met uw werkzaamheden.Op welke werkplekken is ICT ondersteuning mogelijk?
Dit kan op alle werkplekken. Binnen in het bedrijf op kantoor of op een thuiswerkplek. Hierdoor kunnen de medewerkers al hun vragen stellen die betrekking hebben op hun werkplek zonder dat collega's hiervan last ondervinden.Waar kunnen we u nog meer mee helpen?
Andere diensten ...