VoIP telefonie

De letterlijke vertaling van VoIP telefonie is ‘Voice over Internet Protocol’. Het betekent bellen via internet. Het voordeel hiervan is niet alleen lagere kosten en een overzichtelijkere structuur maar ook:

  • Niet afhankelijk zijn van je locatie
  • Altijd bereikbaar
  • Hoge geluidskwaliteit

Voordelen van VoIP telefonie.

Daarnaast zijn de opties oneindig en volledig naar wens af te stemmen. Naast een uitleg van de toestellen of de app ontvangt u ook een handleiding, zodat u alles na kunt lezen. Bij vragen zijn wij natuurlijk altijd bereikbaar. Het belplan is altijd makkelijk aan te passen aan uw wensen, mochten er wijzigingen plaatsvinden.

Toe te passen bij VoIP telefonie:

  • Onderweg met uw mobiel bellen via een app, zodat de klant enkel het nummer van de zaak ziet
  • Doorschakelen naar andere medewerkers (intern en extern)
  • Zien of uw collega in gesprek is (zelfs vanuit huis)
  • Wachtrij met wachtmuziek die u zelf uit kunt zoeken
  • Telefonische assistente (bijv. Druk 1 voor afdeling verkoop)
  • Een belplan instellen, zodat u nooit een gesprek zal missen
  • Professioneel ingesproken berichten en voicemails
  • Voicemail to mail (u ontvangt per mail de ingesproken voicemail van de klant)
  • Verschillende nummers aan te vragen (nummers van verschillende steden in Nederland, 088- en 085-nummers, zelf buitenlandse nummers)

Wilt u VoIP telefonie maar is uw wifi-netwerk niet optimaal genoeg? Wij kunnen dit voor u realiseren.

voip telefonie

- Hoe gaan wij te werk?

Stuur ons een bericht

    Veel gestelde vragen

    Een telefoon die via internet belt. In deze telefoon staat een account ingesteld die verbinding maakt met een centrale, waardoor u kunt bellen met een vast nummer.
    Dit hangt natuurlijk veel af van hoe veel u belt, maar VoIP heeft behalve goede tarieven ook andere handige functies, zo kunt u bijv. een nummer opzetten in een land waar u vaak naartoe belt zodat u van een lokaal nummer, naar een lokaal nummer belt. En dus dure internationale gesprekskosten vermijd.
    Het bellen gaat via internet. U maakt met een telefoon of app verbinding met een telefooncentrale. Hierdoor heeft u ook de mogelijkheid tot het instellen van: openingstijden, kunt u doorverbinden, voicemails opnemen, een digitale receptioniste instellen, optie tot een wachtrij en een wachtmuziek. Omdat u via internet belt, kunt u elk gewenst nummer nemen van elk land, terwijl u gewoon in Nederland de telefoon opneemt of naar buiten belt. Ook is het hierdoor mogelijk om vestigingen aan elkaar te koppelen. Wij stellen dit alles compleet voor u in. Natuurlijk hebben we van te voren een gesprek, om alle opties door te nemen voor de beste oplossing voor u.