Particulier ICT support
Op zoek naar een betrouwbare partner voor uw ICT problemen thuis? Met particulier ICT support bent u verzekerd van een goede service en dat voor een betaalbare prijs.
Nooit meer voor verrassingen staan.
Wij bieden in abonnementsvorm support aan klanten. Dit houd niet alleen in dat we ondersteuning bieden. Aan de hand van uw keuze, welk abonnement gekozen wordt bieden wij nog meer service aan. Zo krijgt u een virusscanner erbij en er worden online back-ups voor u ingesteld.
Particulier ICT support abonnementen.
Afhankelijk van welk abonnement uw kiest ontvangt u een pakket aan diensten van ons. Zo betaald u nooit voor iets wat u uiteindelijk niet gebruikt. Daarnaast kunt u onbeperkt gebruik maken van onze hulp op afstand. Dit is fijn als u thuis niet meer verder kunt met uw werkzaamheden of vragen heeft die u niet zelf kunt beantwoorden. Zo bent u snel weer geholpen.
Heeft u meerdere computers of heeft u vragen over de verschillende particulier ICT support abonnementen? Neem dan contact op met ons zodat we kunnen beoordelen wat het beste bij uw situatie zou kunnen passen.
- Hoe gaan wij te werk?
STAP
01
Persoonlijk contact
Wij streven naar een persoonlijke aanpak. Pas als wij weten wat u wilt, kunnen wij u ook het beste advies geven. Daarom plannen wij graag een gesprek samen met u.
STAP
02
Gesprek
Samen kijken we, wat we voor u kunnen doen. Zodra alles duidelijk is, kunnen wij met onze kennis en geheel naar uw wens een passende oplossing creëren.
STAP
03
Uitvoering
Zodra alles akkoord is, komt de realisatie. Aan de hand wat er is afgesproken, maken wij alles voor u in orde. U hoeft verder niets meer te doen. Wij doen de rest.
BRONS€89
- Gratis onbeperkte hulp op afstand.
- Géén arbeidskosten bij reparaties.
GOUD€179
- Gratis onbeperkte hulp op afstand.
- Géén arbeidskosten bij reparaties.
- Fastfix aangestuurde virusscanner.
- Online backup van maximaal 1tb data.
Stuur ons een bericht
Veel gestelde vragen
Wat valt onder de technische ondersteuning?
Onder het ICT support abonnement valt alles wat met uw pc/ notebook te maken heeft. Dit kunnen bijv. meldingen zijn die u op uw scherm ziet tot het werkend maken van de mail. Het gaat hier vooral om technische support. Het veranderen van een lettertype in Word valt hier bijv. niet onder. Dit heeft vooral met het gebruik te maken van een pakket.Waar kunnen we u nog meer mee helpen?
Andere diensten ...