IT Support

Al uw ICT vragen kunnen stellen aan een vaste partner die voor u klaar staat? De juiste ondersteuning krijgen zodat u er nooit alleen voor staat?

Fastfix ICT Support bied support abonnementen voor zakelijke klanten maar ook voor particuliere klanten. Zo staat u nooit meer voor verrassingen en is er meestal snel een oplossing gevonden.

it support

Waarom een support abonnement?

Waarom een abonnement nemen? Wij bieden in abonnementsvorm support aan klanten. Dit houdt niet alleen in dat we ondersteuning bieden, maar ook problemen proberen te voorkomen. Aan de hand van uw keuze bij een particulier abonnement bieden wij nog meer diensten aan. Zo kunt bijv. ook kiezen voor een virusscanner en een online back-up.

Een passend abonnement

Fastfix ICT Support zorgt ervoor iedereen support kan krijgen op die manier die zij willen. We hebben dus voor zowel zakelijke gebruikers als particulieren verschillende opties voor vaste ondersteuning. Zo kunt u onze IT support gemakkelijk afstellen op wat u nodig heeft.

IT support voor zakelijke gebruikers

Bij zakelijke abonnementen vinden wij een virusscanner en een online back-up een must. Deze worden dus altijd in het abonnement opgenomen.

Zakelijk ICT support

ZILVER45

  • Gratis onbeperkte hulp op afstand.
  • Géén arbeidskosten bij reparaties.
  • Fastfix aangestuurde virusscanner.
  • Online backup van maximaal 1tb data.
  • Géén voorrijkosten & géén arbeidskosten op locatie.

GOUD55

  • Gratis onbeperkte hulp op afstand.
  • Géén arbeidskosten bij reparaties.
  • Fastfix aangestuurde virusscanner.
  • Online backup van maximaal 1tb data.
  • Géén voorrijkosten & géén arbeidskosten op locatie.
  • Binnen 8 uur ondersteuning.

Particulier ICT support

BRONS89

  • Gratis onbeperkte hulp op afstand.
  • Géén arbeidskosten bij reparaties.

GOUD179

  • Gratis onbeperkte hulp op afstand.
  • Géén arbeidskosten bij reparaties.
  • Fastfix aangestuurde virusscanner.
  • Online backup van maximaal 1tb data.

Stuur ons een bericht


    Veel gestelde vragen

    ICT beheer is voor iedereen anders. De ene persoon komt vaak zelf uit bepaalde problemen en vind dit leuk om te doen. De ander wil gewoon zijn of haar werk kunnen doen. Afhankelijk hiervan kiest iemand voor een abonnement. Hiervoor hebben we verschillende abonnementen voor particuliere en zakelijke klanten. Een particuliere klant heeft andere vragen dan een zakelijke klant die zijn geld ermee moet verdienen en zakelijke software geïnstalleerd heeft. Hiervoor is ook andere ondersteuning nodig.