Frequently Asked Questions


Jazeker! Voor zowel bedrijven als particulieren hebben wij een uitgebreid verkoop assortiment. U kunt bij ons altijd binnenlopen om samen uw wensen door te nemen, natuurlijk kan dit ook telefonisch of via e-mail. Wij komen vervolgens met een scherpe offerte waar aan alles is gedacht.
Je hebt alleen een webhosting nodig als je via een eigen domein mail wilt verzenden of een website online zou willen zetten.
Wij gaan altijd zorgvuldig om met data. De hdd wordt opgehaald en onderzocht. De resultaten worden met u gedeeld. Als u akkoord geeft op de daarbij behorende prijsopgave, wordt de recovery definitief gemaakt. De data die hersteld wordt, zal op een nieuwe externe schijf gezet worden en geëncrypt. De sleutel van de encryptie krijgen wij digitaal binnen en de externe harde schijf wordt dan los opgestuurd. Hierna ontvangt u de encryptie code en de externe schijf, zodat u de data kunt benaderen.
Een virus verwijderen van uw telefoon kan lastig zijn, we helpen u hier graag bij. Echter is het veel effectiever om virussen op uw telefoon te voorkomen. Onze virusscanner is ook geschikt voor alle telefoons die Android draaien.
Wij doen altijd eerst een onderzoek, zodat we niets missen en u een juiste prijsopgave ontvangt. Deze sturen wij na het onderzoek per mail. Hierin staan de prijzen en eventuele levertijden van onderdelen vermeld. U ziet dan wat u totaal kwijt bent aan de reparatie en kan dan zelf de beslissing nemen om de reparatie uit te laten voeren. Ook geven we vaak tips, wat beter geregeld zou kunnen worden. Als u akkoord heeft gegeven, gaan wij gelijk verder met de reparatie als de onderdelen op voorraad zijn of we bestellen deze eerst. Is de reparatie klaar, ontvangt u van ons een SMS.
Dat ligt aan u en de omgeving waar de computer gebruikt word. Zolang u tevreden bent over de pc en u kunt nog alles doen, hoeft u de pc niet te vervangen. In een zakelijke omgeving is het gebruikelijk apparatuur preventief om een bepaalde tijd te vervangen om zo downtime voorkomen, de frequentie hangt af van het type apparaat dat gebruikt word.
Het bellen gaat via internet. U maakt met een telefoon of app verbinding met een telefooncentrale. Hierdoor heeft u ook de mogelijkheid tot het instellen van: openingstijden, kunt u doorverbinden, voicemails opnemen, een digitale receptioniste instellen, optie tot een wachtrij en een wachtmuziek. Omdat u via internet belt, kunt u elk gewenst nummer nemen van elk land, terwijl u gewoon in Nederland de telefoon opneemt of naar buiten belt. Ook is het hierdoor mogelijk om vestigingen aan elkaar te koppelen. Wij stellen dit alles compleet voor u in. Natuurlijk hebben we van te voren een gesprek, om alle opties door te nemen voor de beste oplossing voor u.
We kunnen u op 2 manieren helpen op afstand. Als u een support abonnement heeft, is de verbinding makkelijk op te zetten. Uw pc of notebook is dan al voorzien van een tool om deze over te nemen. De tweede optie gaat via onze website. U ontvangt telefonisch een code die u in moet vullen op onze website. Hiermee kan er een programma gedownload worden op uw pc of notebook om deze over te nemen.
Wij doen altijd eerst een onderzoek, zodat we niets missen en u een juiste prijsopgave ontvangt. Deze sturen wij na het onderzoek per mail. Hierin staan de prijzen en eventuele levertijden van onderdelen vermeld. U ziet dan wat u totaal kwijt bent aan de reparatie en kan dan zelf de beslissing nemen om de reparatie uit te laten voeren. Ook geven we vaak tips, wat beter geregeld zou kunnen worden. Als u akkoord heeft gegeven, gaan wij gelijk verder met de reparatie als de onderdelen op voorraad zijn of we bestellen deze eerst. Is de reparatie klaar, ontvangt u van ons een SMS.
Wij doen altijd eerst een onderzoek, zodat we niets missen en u een juiste prijsopgave ontvangt. Deze sturen wij na het onderzoek per mail. Hierin staan de prijzen en eventuele levertijden van onderdelen vermeld. U ziet dan wat u totaal kwijt bent aan de reparatie en kan dan zelf de beslissing nemen om de reparatie uit te laten voeren. Ook geven we vaak tips, wat beter geregeld zou kunnen worden. Als u akkoord heeft gegeven, gaan wij gelijk verder met de reparatie als de onderdelen op voorraad zijn of we bestellen deze eerst. Is de reparatie klaar, ontvangt u van ons een SMS.